About Me

My photo
- Name are given Muhamad Hafiz . As known as apih or anything else . Just call me apih okay or anything you prefer :) . I'm sweetfourteen this year 2011 . Student SMK Bukit Besar . Live in Kuala Terengganu

Saturday 3 December 2011

Hey kawan ;)
skrang nih aku nok cite pasal adeq angkad aku hok aku sayang . comel kan ? adeq aku kan ,
mesti comel lote . HAHAHA :D dulu aku dok rapat mane sngad , tapi skrang aku rapat
jugok arh . Kalu dok chatting ngn ye seehari , maybe aku boleh jadi gile kot ?
HAHA :D Die nih aku dh anggap mcam adeq aku sendiri , time aku sedih ,
die lah pengubt sedih aku . Aku takmoh kehilngan die . Klau boleh op ,
aku amboh bagi die kat sape-2 ;) die dh lah comel , baek , carring . kdang-2
pon nakal gok aku rase ;) die selalu teman aku time aku tengh
kesepian . Best gile ade adeq angkad cam die nih . Memng aku sayang
gile arh kat budok nih . HAHAHA ;) Mu dengor sini deq , adeq jngan tnggal
abg tao ! Kalu adeq tnggal abg , abg cari adeq smpai arh mane-2 pon . Hee ;)
Smpai sini je lah aku cite pasal budok comel nih . Ade mase aku update ye .
Thank you deq sebb selalu buad abg happy , Abg sayang gile kat adeq <3
Muahmuah ; ) HAHAHA ;* Kbye :)

No comments:

Post a Comment